+420 377 450 203 | +420 773 911 310
Často kladené dotazy > Jak postupovat při pojistné události?

Jak postupovat při pojistné události?

Pro někoho může být představa vyřizování pojistné údálosti zdlouhavá a namáhavá. Proto za naše klienty vyřídíme vše potřebné.

Podmínkou je pouze doložení všech požadovaných dokumentů a to:

  1.  Velký technický průkaz
  2.  Pojistná smlouva 
  3.  Řidičský průkaz řidiče z okamžiku vzniku škody
  4.  Leasingovou smlouvu (je-li vozidlo předmětem  leasingu)

Po našich klientech nechceme žádné platby předem, pokud je kryje pojistná smlouva, ale pouze skutečné náklady, které jdou za klientem. 

Platby, které pojišťovny neakceptují, a je tedy nutno uhradit je při převzetí vozu:

  • spoluúčast, máte-li ji sjednánu v pojistné smlouvě
  • DPH, jste-li plátcem
  • částku, která převyšuje výši plnění, je-li sjednána ve Vaší smlouvě

 

GALAXY servis s.r.o.
IČ: 26362589
Živnostenská 1169/7
312 00 Plzeň
obchod@galaxy-servis.cz
CREATED BY APEXMEDIA